מיכל גיל פרץ1 בנוב׳ 2022קידום ניהול הידע בארגוןערך לקוחנכתב בשיתוף עם ד״ר מוריה לוי לכאורה, מונח של ערך לקוח (Customer Value) הוא מיותר. ברור שכאשר יוצרים מוצר חדש או שירות חדש, מחפשים איך...
ד"ר מוריה לוי1 בנוב׳ 2022סיכומי ספריםחוסן ניהולי - סיכום ספרהספר ״חוסן ניהולי: לשגשג אל מול אתגרי הניהול״ הוא ספר שנכתב בשנת 2021 על ידי ליאור הלוי, דוקטורנט ומנהל בית ספר תיכון שבו למד בעבר בני....
ד"ר מוריה לוי25 באוק׳ 2022בלוג ניהול ידעניהול ידע- הגדרהבמשך שנים רבות קהילת ניהול הידע ניהלה דיון ער לגבי הגדרת ניהול הידע. בעשור הראשון, אנשים לא באמת הסכימו על התיחום, כאשר חלק טוענים בתוקף...
ד"ר מוריה לוי18 באוק׳ 2022בלוג ניהול ידעמנועי הצמיחה החדשיםהרבה מאיתנו מכירים את המונח ״טרנספורמציה דיגיטלית״. מונח זה משמש כשם קוד המשתף למעשה שני מנועי צמיחה של ארגונים: צמיחה המבוססת על שימוש...