top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 299
אוגוסט
2024
4
ליאור כהן
מאת:
ניהול ידע בשירות– פנימה והחוצה
בעולם העסקי המודרני, מידע הוא משאב אסטרטגי חיוני. למרות זאת, בכל הקשור בידע בעולם השירות, רבים מהארגונים עדיין מתמודדים עם פיצול דיגיטלי:...
זמן קריאה:
דקות
3
נורית לין
מאת:
בינה מלאכותית יוצרת שיחתית: שילוב סינרגטי בין אדם ומכונה
כלי הבינה המלאכותית היוצרת השיחתית , או ה- Conversational Generative AI בשמם המוכר יותר (כן, זה השם הנכון והמלא, ומיד תראו מדוע אני...
זמן קריאה:
דקות
3
ענת ביילסקי
מאת:
שילוב בין בינה מלאכותית מונחית-מטרה (Objective-Driven AI)לבינה יוצרת (Generative AI)- פוטנציאל ויישומים מעשיים
בינה מלאכותית מונחית-מטרה (Objective-Driven AI) ובינה יוצרת (Generative AI) הינן שתי גישות מתקדמות ומתפתחות בתחום הבינה המלאכותית. בעוד...
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page