top of page
ירחון ROM
גיליון מס׳ 295
אפריל
2024
5
שירי עצמון
מאת:
איך הקמת מערך ניהול ידע שיפרה את השירות במוקד- סיפור לקוח
מינהלת ידע במוקד שירות לקוחות מהווה כלי עזר מרכזי במתן שירות ללקוח ובשמירה על מקצועיות הנציגים לאורך זמן. לעיתים קרובות, חברות וארגונים...
זמן קריאה:
דקות
2
ענת ביילסקי
מאת:
הכירו את מודלי ה-SLM - המהפכה הקטנה בבינה מלאכותית שפתית
מהו מודל שפה קטן (Small Language Model)? מודל שפה קטן (SLM) הינו סוג של מודל למידת מכונה שיכול לבצע משימות הקשורות לעיבוד שפה טבעית....
זמן קריאה:
דקות
כתבות מקצועיות
חדשות וידיעות
bottom of page