top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 295

אפריל

2024

5

שירי עצמון

מאת:

איך הקמת מערך ניהול ידע שיפרה את השירות במוקד- סיפור לקוח

מינהלת ידע במוקד שירות לקוחות מהווה כלי עזר מרכזי במתן שירות ללקוח ובשמירה על מקצועיות הנציגים לאורך זמן. לעיתים קרובות, חברות וארגונים...

זמן קריאה:

דקות

2

ענת ביילסקי

מאת:

הכירו את מודלי ה-SLM - המהפכה הקטנה בבינה מלאכותית שפתית

מהו מודל שפה קטן (Small Language Model)? מודל שפה קטן (SLM) הינו סוג של מודל למידת מכונה שיכול לבצע משימות הקשורות לעיבוד שפה טבעית....

זמן קריאה:

דקות

10

ד"ר מוריה לוי

מאת:

Innovative Creativity - סיכום ספר

הספר Innovative Creativity: Creating with Innovation in Mind הוא ספר שנכתב על ידי שני חברים Dr. Alex Bennet & Dr. Arthur Shelley ,...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

כדור הארץ

חדשות אפריל

איש מחפש בתקיות במחשב

הכירו גישה יעילה לניהול ידע

איש מחזיק ביד אייקון של אדם

ניהול ידע במכירות ושירות לקוחות

איש עומד מול לוח

KiSure- Securing Organizational Continuity and Success, Capturing the Tacit Knowledge

גלובוס דיגיטלי עם קווים ונקודות

כנס בינלאומי לטכנולוגיה וחדשנות

bottom of page