top of page

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 303

דצמבר

2024

3

נופר לוי

מאת:

משתמשי קצה במערכת ניהול ידע בשירות – לקוחות או שותפים?

נכתב בשיתוף עם שגית סלמון התשובה הפשוטה לשאלה "משתמשי קצה – לקוחות או שותפים?" היא גם וגם. משתמשי הקצה הם גם הלקוחות של המערכת וגם...

זמן קריאה:

דקות

2

שרית ביין

מאת:

הבינה המלאכותית יוצרת, לומדת ופועלת: על בינה מלאכותית סוכנת (Agentic AI)

בכתבות קודמות הצגנו בינה מלאכותית יוצרת (Generative AI), בינה מלאכותית מונחית-מטרה (Objective-Driven AI) וכן בינה מלאכותית אינטראקטיבית...

זמן קריאה:

דקות

3

ענת ביילסקי

מאת:

העידן המולטימודאלי: כיצד בינה מלאכותית מולטימודאלית משנה את חוקי המשחק

מהי בינה מלאכותית מולטימודאלית? בינה מלאכותית מולטימודאלית(Multimodal AI), ובעברית- רב-מודאלית, היא גישה חדשנית לעיבוד נתונים, המשלבת...

זמן קריאה:

דקות

6

ד"ר מוריה לוי

מאת:

How to Take Smart Notes - סיכום ספר

הספר How to Take Smart Notes.docx: One Simple Technique to Boost Writing, Learning and Thinking נכתב על ידי Sonke Ahrens בשנת 2017...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

יצירת אמנות דיגיטלית של נורת חשמל בצורת מוח על רקע של לוח מעגלים כחול, המסמלת חדשנות.

חדשות דצמבר

דיאגרמה שמראה נושאים חשובים בניהול ידע

Ved Prakash - סיפורי ניהול ידע מרחבי העולם

אישה מהרהרת ליד ערמת ספרים מאחוריה נורה דולקת

KM Insider - בלוג

אנשי חיל האוויר עומדים בחדר מחשבים

כיצד צוות קטן של חיל האוויר האמריקאי שידרג את התהליכים הידניים שלהם תוך 90 ימים בלבד

אנשי הכנס עומדים מול בניין בליסבון

כנס הבינלאומי לניהול ידע ומערכות מידע

bottom of page