top of page
external-file_edited.png

ירחון ROM 

גיליון מס׳ 206

נובמבר

2016

לגירסת הדפסה

2

אלעד פירן

מאת:

אפליקציית SharePoint לטלפונים ניידים חכמים

יש אפליקציה! אפליקציית SharePoint (לאנדרואיד ולIOS) הוכרזה רק לפני מספר חודשים בודדים, כעת הגרסה הראשונה הושקה וניתן להורידה בחנויות...

זמן קריאה:

דקות

3

מיכל גיל פרץ

מאת:

פער דיגיטלי

למי מאיתנו אין היום לפחות מכשיר דיגיטלי אחד המחבר אותנו לעולם - סמארטפון, מחשב נייד, טאבלט, וכו' וכו'. בכל זמן נתון אנו יכולים לשלוף...

זמן קריאה:

דקות

7

ד"ר מוריה לוי

מאת:

The Effortless Experience - סיכום ספר

הספר The Effortless Experience: Conquering the New Battleground for Customer Loyalty, הינו ספר שנכתב במשותף ע"י Matthew Dixon, Nick Toman...

זמן קריאה:

דקות

3

הילה כהן

מאת:

בחזרה למקורות UI

יש האומרים שממשק משתמש טוב הוא כזה שתוכנן "לא להפריע". מה זאת אומרת? לא להסיח את דעתו של המשתמש, אלא, לעזור לו להשלים את מטרותיו. אם "לא...

זמן קריאה:

דקות

כתבות מקצועיות

חדשות וידיעות

חדשות נובמבר 2016

סרטון- Tips for using Knowledge Management to improve Customer Service

כנסים- נובמבר 2016

-6 ways knowledge management improves customer support מאמר מהעולם

bottom of page