top of page
שירי עצמון
כותב/ת
More actions
פרופיל
תאריך הצטרפות: 28 במרץ 2024
Posts (2)
29 בספט׳ 2024 ∙ 3 min
תפיסה אג׳ילית בהסבת מערכת ניהול ידע בשירות
מערכות ניהול ידע בשירות, המוכרות גם בשם מנהלות ידע, נחשבות ככלים חיוניים לכל ארגון העוסק במתן שירות, שכן יכולת שיתוף המידע ותיווכו בקלות...
31
0
28 במרץ 2024 ∙ 5 min
איך הקמת מערך ניהול ידע שיפרה את השירות במוקד- סיפור לקוח
מינהלת ידע במוקד שירות לקוחות מהווה כלי עזר מרכזי במתן שירות ללקוח ובשמירה על מקצועיות הנציגים לאורך זמן. לעיתים קרובות, חברות וארגונים...
134
0
bottom of page