top of page

מיצוב השיתופיות

עודכן: לפני 6 ימים


ביצי פסחא צבעוניות

כמנהל ידע, אתה עלול להרגיש פחות בנוח עם הרעיון של מיצוב, לחשוב שזה משהו שנוגע רק אנשי שיווק. עם זאת, מיצוב הוא תהליך חיוני לניהול יעיל של תחרות ושיתוף פעולה, והוא יכול לעזור לך לבדל את עצמך בעיני הלקוחות שלך ולהצליח בעידן החדש.


מיצוב כרוך בסיווג ובידול של מוצרים, חברות, אנשים, טריטוריות ומותגים. מיצוב מאפשר לך לבדל את עצמך מן המתחרים להתבלט במוחם של הלקוחות שלך.

יתר על כן, מיצוב משמש גם מנוף לשיתופיות.


כשאתה עובד לבד, המיצוב עוזר לך לחגוג את ההבדל בינך לבין המתחרים שלך.

בשיתופיות עם אחרים, המיצוב מקבל משמעות עמוקה יותר. בשיתופיות עם התעשייה כולה או צוות מסוים, יש לך הזדמנות לבנות מיצוב משותף המבוסס על ההבדלים שלך. מיצוב שיתופי זה הוא הרבה יותר חזק ועשיר ממה שאתה יכול להשיג לבד.


בתרחיש של שיתופיות, בניית מיצוב שיתופיות כרוכה בחגיגת ההבדלים פעמיים:

בתוך הצוות, מיצוב שיתופיות חזק בזכות הבדלים ושוניות בין חברי הצוות, ובין הצוות שלך לשאר העולם, חגיגת הבדלים בהתבסס על המיצוב שהשגת.


בעוד שמיצוב שיתופיות עשוי להישמע כרעיון מורכב, והוא אכן כזה, זהו כלי רב עוצמה שיכול לעבוד כמעט כמו קסם עבור כל ארגון ובכל שיתופיות.

על ידי מינוף ההבדלים בין אנשי הצוות, חגיגתם ובניית מיצוב משותף חזק, תוכלו לבדל את עצמכם, להצליח בעידן החדש ולשתף פעולה בצורה יעילה יותר עם אחרים.


 

רוצה ללמוד עוד על קידום ניהול הידע בארגון?

הנה מספר כתבות שאולי יעניינו אותך:

Comments


bottom of page