וChatGPT Enterprise הוא עוזר AI חדש וחזק של OpenAI המיועד לשימוש במגזר העסקי. הוא מרחיב את היכולות השיחתיות של ChatGPT באמצעות אבטחה חזקה, פונקציונליות מתקדמת והתאמה אישית לארגונים.
להלן התכונות המרכזיות של ChatGPT Enterprise:
אבטחה מוגברת: בעוד של ChatGPT-אין בקרות חזקות של פרטיות נתונים, ל-ChatGPT Enterprise ישנה אבטחה ברמה ארגונית- יש לו הצפנה מקצה לקצה, תאימות ל-SOC 2, ולא נעשה שימוש בנתוני לקוחות עבור אימון המודלים, כדי להגן על מידע עסקי רגיש.
גישה בלתי מוגבלת ל-GPT-4: ארגונים מקבלים גישה לגירסה המתקדמת ביותר של OpenAI עבור ביצוע שיחות והשלמת משימות.
אינטראקציות רב-שלביות: מאפשר שיחות ארוכות יותר, עם 32,000 טוקנים! פי 4 יותר מאשר בChatGPT- החינמי
ניתוח נתונים מתקדם: שאילתות בשפה טבעית על מאגרי נתונים, המייצרות תובנות מבוססות נתונים בצורה של גרפים, טבלאות וסיכומים. ChatGPT Enterprise יכול לנתח ישירות מאגרי נתונים דרך אינטגרציות כדוגמת Microsoft Graph
תבניות מותאמות אישית: משתמשים יכולים לבנות תבניות קבועות, לשימוש חוזר עבור מטלות נפוצות כמו אימיילים, מצגות וסיעור מוחות.
בקרות מנהל מתקדמות: קונסולה ייעודית לניהול משתמשים, מודלים והגדרות, המאפשרת גם התאמה אישית לארגון באמצעות SSO, APIs ועוד.
וChatGPT Enterprise מאפשר לעסקים להטמיע AI בתהליכי עבודה מרכזיים:
הנגשה של בסיסי ידע ארגוניים: אינטגרציה עם בסיסי הידע הקיימים, כדי לספק ללקוחות ולעובדים תשובות מהירות ומדויקות.
חניכה והדרכה: מענה על שאלות נפוצות ומתן מידע רלוונטי, כדי לייעל חניכה והדרכת עובדים.
יצירת תוכן שיווקי: יצירת טקסטים אפקטיביים עבור פרסומות, תיאורי מוצר ומידע שיווק.
סיוע בתכנות: הצעה של תחביר, תיקון באגים והסבר שגיאות כדי לשפר את פרודוקטיביות המתכנתים.
המלצות מוצר: המלצה על מוצרים רלוונטיים בהתבסס על העדפות ונתוני היסטוריית רכישות.
כמה זה עולה?
בעוד שתוכנית התמחור האישית של ChatGPT 4 (ChatGPTPlus הינה 20$ דולר למשתמש) נכון לשנת 2023-ChatGPT Enterprise הוא גמיש ומותאם אישית על פי הצרכים הייחודיים של כל ארגון.
הבדלים בין ChatGPT Enterprise ו-Microsoft 365 Copilot
וChatGPT Enterprise ו Microsoft 365 Copilot-הינן טכנולוגיות AI שמטרתן להגביר את הפרודוקטיביות הארגונית, אך הן שונות באופן משמעותי בגישותיהן.
וChatGPT Enterprise יכול לנהל שיחות כמו אדם אמיתי בזכות טכנולוגיית עיבוד שפה מתקדמת. הוא למד ממיליוני נתונים באינטרנט כיצד להבין שאלות ולהגיב באופן טבעי. תכונה זו נותנת לו את היכולת לדמות שיחה בין אנשים.
לעומת זאת, Copilot של מיקרוסופט יכול לתת עזרה אישית יותר. הוא משלב את הטכנולוגיה החדשנית עם נתונים פרטיים של הארגון, כדוגמת מיילים ומסמכים, ויכול לתת סיוע אישי אמיתי מבוסס נתונים. כך Copilot לא רק משוחח אלא באמת עוזר לבצע משימות בצורה יעילה. ה Copilot-משתלב ישירות עם אפליקציות וזרימות עבודה של מיקרוסופט. הוא ממנף את נתוני המשתמש וההקשר כדי לספק המלצות ותובנות מותאמות אישית.
ניתן לומר כי בעוד ChatGPT Enterprise מתמקד בדיון ידידותי כללי יותר, Copilot מתמקד בהגברת הפרודוקטיביות באמצעות סיוע מותאם אישית המבוסס על נתוני משתמשים וזרימות עבודה (Workflows). Copilot פועל כעוזר מופעל בינה מלאכותית המותאם למשתמש, ולא רק כBot- שיחה.
היות ומדובר בכלים בעלי גישות שונות, ניתן לשקול שילוב של שניהם גם יחד בארגון; זאת, כמובן, בהתאם לצרכים הספציפיים של כל ארגון.
לסיכום, בעוד ש -ChatGPT מצטיין בשיחה לא פורמלית, ChatGPT Enterprise הולך צעד אחד קדימה בכל הקשור לאבטחה, למהירות, לאנליטיקה ולהתאמה אישית המוכוונים עסקית. היכולות המתקדמות בשפה טבעית עוזרות לאוטומציה ולשיפור של מגוון רחב של תהליכים הפונים הן ללקוחות והן לגורמים פנים-ארגוניים, לצורך שיפור האפקטיביות, המעורבות והפרודוקטיביות.
מקורות:
Kommentarer