בתור מנהל ידע ארגוני אני זוכה להיות נוכח בצומת מרכזית ואסטרטגית בארגון שבו אני עובד.
מתוקף כך, האחריות שלי כמנהל ידע ארגוני הינה מאד משמעותית לי, ונראה שגם לארגון:
אני רואה את הידע הארגוני ואת מורכבותו;
אני רואה את תהליכי העבודה הארגוניים ואת הממשקים שלהם;
אני שותף למימוש חזון ומטרות הארגון, מנסה ומקווה מצליח להיות חלק מ תכניות הצמיחה שלו לשנים הקרובות.
כמנהל ידע ארגוני אני שותף להובלת שינוי ארגוני, קידום אסטרטגיה ומתודולוגיה לניהול הידע הארגוני, ותמיכה בתהליכי עבודה וייצור ארגוניים דרך הידע המלווה תהליכים אלו.
אם תרצו במילים פשוטות יותר - אני פועל בכדי לקדם ולסייע לעובדי הארגון: עובדי הפיתוח, הייצור, הבדיקות והמכירות, לבצע את תפקידם באופן קל יותר, יעיל יותר ומדויק יותר.
כמו כן, כחלק בלתי נפרד מתפקידי כמנהל ידע, אני זוכה ללמוד ולהתחדש, ליצור ולהתפתח - הן ברמה האישית והן ברמה הארגונית.
וגם, וחשוב לא פחות – אני זוכה ליהנות מהדרך.
Komen