top of page
תמונת הסופר/תד"ר מוריה לוי

חידון ידע

עודכן: 5 בנוב׳


ידיים מורמות

כיצד גורמים לקהל בכלל ולעובדים בפרט להתקרב אל נושאי ידע חדשים אותם אנו מבקשים לקדם? זוהי שאלה שאנו חוזרים ודנים בה במהלך התנעת פעילויות ניהול ידע (ואפילו לעיתים גם בתחזוקתם).


ישנן שיטות שונות חלקן מתאימות רק לארגון ספציפי, וחלקן כלליות. אחת מהשיטות האלה היא ה- Knowledge Raffle, שהינו חידון בנושא הידע, המלווה בהגרלה ופרס.


האתגר- לגרום להעלאת העניין והעיסוק בתחום ידע מסוים בארגון.


שאלונים וחידונים נושאי פרסים יגדילו את הפעילות והשימוש בכלי (בעיקר אם מדובר על פורומים או קהילות ידע) כאשר הפרסים כמובן יהיו בעלי ערך רעיוני הקשור לתחום: ספר או קורס למשל, כפי שניתן לראות בדוגמא המצורפת. ניתן לממש בקהילות ידע, או בשילוב כל מנגנון אחר לניהול ידע בארגון.ֿ


 

רוצה ללמוד עוד על משחוק?

הנה מספר כתבות שאולי יעניינו אותך:

Comments


bottom of page