top of page
  • תמונת הסופר/תד"ר מוריה לוי

חידון ידע

עודכן: 1 בפבר׳ 2023

כיצד גורמים לקהל בכלל ולעובדים בפרט להתקרב אל נושאי ידע חדשים אותם אנו מבקשים לקדם? זוהי שאלה שאנו חוזרים ודנים בה במהלך התנעת פעילויות ניהול ידע (ואפילו לעיתים גם בתחזוקתם).

ישנן שיטות שונות חלקן מתאימות רק לארגון ספציפי, וחלקן כלליות. אחת מהשיטות האלה היא ה- Knowledge Raffle, שהינו חידון בנושא הידע, המלווה בהגרלה ופרס.

האתגר- לגרום להעלאת העניין והעיסוק בתחום ידע מסוים בארגון.

שאלונים וחידונים נושאי פרסים יגדילו את הפעילות והשימוש בכלי (בעיקר אם מדובר על פורומים או קהילות ידע) כאשר הפרסים כמובן יהיו בעלי ערך רעיוני הקשור לתחום: ספר או קורס למשל, כפי שניתן לראות בדוגמא המצורפת. ניתן לממש בקהילות ידע, או בשילוב כל מנגנון אחר לניהול ידע בארגון.

תגובות


bottom of page