והפעם, כמה טיפים למתחילים בפעילות ניהול ידע בארגון. מבוסס על מאמרו של יועץ ניהול הידע מרק פרידמן.
התחילו בניתוח התכנים האסטרטגיים של הארגון. זכרו שידע ראוי לניהול הוא כזה המקדם את יעדי החברה ומטרותיה.
אל תנסו לעבוד רחב מידי. החלו בנושא ממוקד, מוגדר היטב, עדיף בסביבה בה השפעת ניהול הידע תהיה משמעותית.
ניהול ידע מחייב תשומת לב רבה מאד לאנשים שמסביבכם, היות והוא תהליך ארגוני תרבותי.
מהות ניהול הידע אינה טכנולוגיה, ועם זאת, הטכנולוגיה מרכיב חשוב בפתרון.
ניהול הידע הנו תהליך ארגוני שחובה כל העת למדוד הצלחתו, להרחיבו, להעשירו ולוודא השימוש בו.
מטרת ניהול הידע לפשט את שיטות העבודה הארגוניות (בסופו של התהליך) ולא להופכם למורכבות יותר. ודאו שזה אכן המצב.
Comments