לפני עשרים שנה, אם מישהו היה מדבר איתי על סיפורים בהקשר העסקי, הייתי חושבת שהוא צוחק. היום, לעומת זאת, כולנו מבינים שלספר סיפורים פירושו לפעמים להשתמש בטכניקה של סיפור סיפורים כדי להעביר מסר טוב יותר, ולגרום לו לתפוס (ראו ספרם של האחים Heath- Made to Stick); לפעמים, זה כולל הוספת סיפור אמיתי או דמיוני כדי לשפר הקשבה, אמפתיה, שכנוע ואפילו זיכרון; ולפעמים- זה שניהם גם יחד.
לכן, המפגש שהוביל ארתור שלי על סיפור סיפורים היה טבעי, ואפשר לומר, אפילו צפוי בקורס על שיתופיות.
מחשבות והגיגים:
סיפורים בהקשר של שיתופיות לא רק משמשים טוב יותר להעברת מסר, הם גם משמשים כדרך לבנות אמון וחיבוריות, ולייצר אווירה נכונה שתאפשר שיפור מיקוד בהשגת מטרות השיתופיות.
סיפור סיפורים בעידן השיתופיות החדשה יכולים להיות מעוצבים טוב יותר תוך התבססות על טכנולוגיה. ניתן להשתמש ב- Miro כדי למנף את החוכמה הקולקטיבית בבחירת המסרים והעלילה הנכונים; Chat GPT יכול להעמיק את התסריט או אפילו להציע את הגרסה שלו למסר ולעלילה; Pictory יכול לשמש כדי להפוך את התסריט לסרטון.
התוצאה יכולה להיות הרבה יותר מזמינה, ותהליך ההכנה יעיל, כך שלנו יישאר יותר זמן לפיצה, חברים, ומי שבאמת חשקה נפשו- בעוד קצת עבודה בנושאים אחרים.
Commentaires