top of page
תמונת הסופר/תאלעד פירן

תנו להם לפתח SharePoint Apps

עודכן: 23 בספט׳


אפליקציות על מסך טלפון

האם בארגון שלכם עובדים עם SharePoint 2013? האם בארגון שלכם עובדים אנשי פיתוח תוכנה? אם עניתם "כן" על שתי השאלות, יש לי רעיון עבורכם!

אפליקציות ל SharePoint 2013

גרסת SharePoint 2013 מתאפיינת, בין היתר, בארכיטקטורת הApps שלה – לא רק Web Parts זמינים לשימוש באתרים, אלא גם App Parts, שהן אבני לגו מובנות להקמת האתר, ולהן שימושים ייעודיים. מעבר לכך, הארגון יכול לרכוש Apps נוספים דרך חנות האפליקציות של מיקרוסופט, במודל שאומץ ממודל האפליקציות המצליח של עולם המובייל...

ועדיין, יתכן וקיים צורך ארגוני ספציפי, שאין לו מענה מדויק על ידי Apps קיימים או אחרים שפותחו ומוצעים למכירה בחנות. או אז צריך לפתח.

פיתוח אפליקציות ל SharePoint 2013

פיתוח אפליקציות ל SharePoint 2013 – זה פשוט. כלי הפיתוח השונים משתכללים מגרסה לגרסה, ומקלים על עבודת המפתח.

שימושיות ה Apps – בניגוד לעבר, בו פיתוח קוד באתר X התאים רק לאתר X, או היה צורך בהתאמות כאלו ואחרות לאתרים ברשת, הרי ה Apps שפותחו הן אבני לגו סגורות, זמינות מייד לשימוש בכל אתר שנרצה... רק לפרוס ולהשתמש. כך פיתוח App אחד יכול לשמש רבים בארגון, הם אינם צריכים לפנות כלל למפתח, אלא רק לחפש את ה App המתאים להם באוסף ה Apps הקיימים בארגון. זהו שימוש חוזר (Re-use) במיטבו.

הערה: מיקרוסופט החליטה לאחרונה לשנות את המונח SharePoint Apps למונח החדש SharePoint Add-ins לחץ כאן להסבר מפורט באתר מיקרוסופט.

הנה מספר סרטוני הדרכה, בכדי להתחיל לפתח Apps בסביבת SharePoint:

(YouTube)

הידעתם? קיימים ברשת מאות ואלפי סרטונים ומדריכים בנושא זה (כמו גם בנושאים אחרים), זמינים לשימושכם.

רוצים למנף את האפשרות הזו גבוה יותר בתוך הארגון שלכם?

הכריזו על תחרות בקרב עובדי הפיתוח בארגון, תחרות של יזמות וחדשנות בתחום פיתוח אפליקציות לSharePoint 2013. תנו להם זמן ותמריץ, ואולי מי מהם יפתח את הפתרון החם הבא לארגון שלכם..

המפתחים שלכם צריכים רעיונות לגבי "מה כדאי לפתח"?

הכריזו על תחרות בקרב משתמשי SharePoint בארגון, תחרות של יזמות וחדשנות בה המשתמשים מציעים רעיונות חדשניים לפיתוח... ואת אלו הציעו למפתחי האפליקציות!

בהצלחה!


 

 רוצה ללמוד עוד על טכנולוגיות ניהול ידע?

הנה מספר כתבו שאולי יעניינו אותך:

Comments


bottom of page